Klachtafhandeling
Klacht indienen
Is er iets niet goed gegaan met je online bestelling of de aflevering ervan en wil je daarover een klacht indienen, dan kan je ervan op aan dat wij jouw klacht serieus nemen en zorgvuldig behandelen. Niets vinden wij vervelender dan dat een klant van Sfeer.nl ontevreden is over een product van ons of over onze dienstverlening. Wij zullen ons dan ook maximaal inspannen om een klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
Om eventuele misverstanden te voorkomen dien je een klacht altijd schriftelijk te melden. Je kunt dit rechtstreeks doen aan onze afdeling Klantenservice, email klantenservice@sfeer.nl. Vermeld dan als onderwerp: Klacht, waar deze betrekking op heeft , hoe en/of wanneer e.e.a. zich heeft voorgedaan en voeg foto's toe.
Het vervolgtraject:
- Uiterlijk 1 dag na ontvangst van je email ontvang je een ontvangstbevestiging in je mailbox.
- Hebben we nog aanvullende informatie nodig, dan nemen we tussentijds contact met je op.
- De oorzaak van de klacht wordt vervolgens door ons onderzocht.
- Wij nemen daarna contact met je op om gezamenlijk tot een finale oplossing te komen.
NB Wij zullen jouw klacht zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Zekerheden voor onze klanten
Mocht je van mening zijn dat de klacht niet afdoende is afgehandeld, dan kunt je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Sfeer.nl BV bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Klantenservice staat hoog bij ons in het vaandel. En kunnen wij iets leren van een klacht dan worden die ervaringen meegenomen om onze service nog beter te maken!