Service & Garantie
Loop je tegen een probleem aan met je aankoop, zoals schade tijdens het transport of een onvolledige levering? Neem dan een kijkje bij onze veelgestelde vragen hieronder voor meer informatie.
Bij wie moet ik zijn met een schade of klacht?
Het eerste aanspreekpunt voor een vraag of klacht is onze afdeling klantenservice. Onze collega's staan je graag te woord via de mail op klantenservice@sfeer.nl of middels de chatfunctie rechtsonderin. Heb je een specifieke vraag voor iemand in onze vestiging, of wil je je verkoper nog even spreken? Bel dan naar het nummer van desbetreffende winkel. Voor vestiging Zwolle bel je 038 202 40 50 , voor vestiging Arnhem bel je 026 202 41 11 en voor vestiging Assen kun je bellen met 0592 48 17 37Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
Hier is iets niet helemaal goed gegaan! We gaan dit kosteloos omruilen voor het juiste product. Stuur een mail naar klantenservice@sfeer.nl en we zorgen dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost.Mijn bestelling is kapot aangekomen, hoe gaan we dit samen oplossen?
Dat is natuurlijk erg vervelend dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. We willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur ons alsjeblieft een mail naar klantenservice@sfeer.nl met je bestelnummer en voeg een paar foto's toe waarop de schade duidelijk zichtbaar is. Op deze manier kunnen we direct de schade goed bekijken. We nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op om samen naar een passende oplossing te zoeken.Ik heb een klacht. Wat nu?
Bij Sfeer.nl zetten we alles op alles om je een topervaring te bieden, maar hey, niemand is perfect. Als er iets niet naar wens is, willen we dat graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur ons een mailtje via klantenservice@sfeer.nl en leg uit wat er aan de hand is. We duiken er meteen in!
Als je klachten hebt over de staat van het geleverde product, zoals transportschade of een defect, laat het ons dan binnen 5 werkdagen na levering weten middels een e-mail met informatie over de schade, inclusief detailfoto's. Zo kunnen we snel schakelen.
Bij ons krijg je de wettelijke garantie op elk product. Dat betekent dat je product in goede staat moet zijn en normaal moet functioneren.