Onze woonwinkels in Arnhem, Assen en Zwolle zijn elke dag geopend!

Bestellen & Bezorgen

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    Indien een artikel voorradig is, staat dit bij het betreffende artikel vermeld. Bijvoorbeeld: "Nog 4 stuks op voorraad"

    Indien voorradig en voor 16.30 uur besteld zal het pakket de eerst volgende dag bij je bezorgd worden. Het pakket dient dan wel met PostNL verzonden te kunnen worden. Betreft het een groter pakket? Dan zal deze middels Postnl Extra@Home worden verzonden. Is het pakket te groot voor een pakketdienst? Dan streven wij er naar om je pakket binnen 6 werkdagen bij je te bezorgen middels eigen vervoersdienst.

    Wanneer het product niet voorraadig is zal er duidelijk een verwachte levertijd bij vermeld staan. Bijvoorbeeld: "Gemiddelde verwachte levertijd circa 1 tot 3 weken" of "Verwachte leverdatum: 6 mei"

  • Kan ik een bevestingsmail verwachten?

    Sfeer.nl stuurt uiterlijk binnen een paar uur na bestellen een bevestingsmail. Hierin staat een samenvatting van je order. Afhankelijk van je order, wordt je order in delen of in zijn geheel geleverd. Wanneer een item niet op voorraad is, zul je een mail ontvangen met de verwachte leverweek van de algehele order. Kun je toch niet wachten op dat ene item? Middels een mailtje naar klantenservice@sfeer.nl kun je een deellevering aanvragen.
  • Kan ik mijn leverdatum wijzigen?

    Wens je je items op een specifieke datum te ontvangen? Dat is geen probleem! Neem contact op met de klantenservice en we passen direct je leverdatum aan. Je kan contact opnemen via klantenservice@sfeer.nl, via telefoon op 085 016 02 02 of middels de chat rechtsonderin.
  • Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

    Indien voorradig en voor 16.30 uur besteld zal het pakket de eerst volgende dag bij je bezorgd worden. Het pakket dient dan wel met PostNL verzonden te kunnen worden. Betreft het een groter pakket dan zal deze via PostNL Extra@Home worden verzonden.
    Is het pakket te groot voor een pakketdienst? Dan streven wij er naar, wanneer het item op voorraad is, om je pakket binnen 6 werkdagen bij je te bezorgen middels eigen vervoersdienst of stukgoedvervoerder. Onze planning neemt via de mail contact met je op voor een passende afspraak. 
  • Zijn er extra bezorgopties mogelijk?

    Je pakket wordt met één van onze externe bezorgpartners - zoals PostNL- bezorgd. Ze bezorgen de bestelde woonitems tot over de eerste drempel van het afgesproken adres. Je items kun je eenvoudig zelf monteren met de makkelijk te volgen handleiding, welke bij de meeste items zijn toegevoegd. Kom je er niet uit? Dan helpen wij je telefonisch graag verder.

    Ben je niet thuis tijdens het bezorgmoment? Dan zal de bezorger een kaartje voor je achterlaten en wordt je pakketje naar een afhaalpunt gebracht.
    Je kan ook kiezen voor Sfeer.nl Luxe Plaatsing. Voor €75 euro geniet je van de volgende voordelen:
    • Bezordag in overleg met onze collega's
    • 2 sterke bezorgers die je bestelde artikelen leveren
    • Montage van vrijwel alle meubels. (met uitzondering van geselecteerde items)
    • Wij nemen alle verpakkingsmaterialen mee en recyclen deze.
    • Onze bezorgers geven onderhoudsadvies wanneer gewenst.

    Neem hiervoor contact met ons op via de chat of via klantenservice@sfeer.nl

  • Wordt mijn bestelling ook in België geleverd?

    Ja, goed nieuws! We leveren ook in België. Dus je kunt gewoon je favoriete meubels bij ons bestellen, waar je ook woont.
  • Wordt mijn bestelling ook op een verdieping bezorgd?

    Wij bezorgen tot maximaal de 3e verdieping zonder lift. Als je een wenteltrap of een smal trappenhuis hebt, is het vaak moeilijk in te schatten of je meubelen via de trap naar boven gaan. Een lift is niet altijd geschikt om je meubelen naar boven te vervoeren. De meeste meubels met een lengte langer de 200 cm passen niet meer in een normale lift. Als je twijfelt of je meubelen naar boven kunnen worden gebracht, dan adviseren wij om contact op te nemen met onze afdeling planning via klantenservice@sfeer.nl. Mocht het toch lastig zijn om je meubel via de trap of de lift te bezorgen, dan kunnen we samen op zoek naar een oplossing. Mocht deze oplossing extra kosten met zich meebrengen, dan zijn de kosten voor de consument.
  • Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

    Ja, zowel online als in de winkel kun je een afwijkend factuur- of afleveradres opgeven.
  • Ik wil mijn levertermijn aanpassen. Is dit mogelijk?

    Heb je een datum opgegeven voor de bezorging van je producten, maar komt dit eigenlijk niet zo goed uit? Geen paniek! Sfeer.nl heeft een ruime opslaglocatie waarin we je bestelling netjes en kosteloos opslaan tot het moment van levering. 
    • Opslag tot 1 maand van de afgesproken of beloofde leverweek is gratis
    • Opslag tot 12 maanden na de afgesproken of beloofde leverweek is gratis als je 100% van je aankoopbedrag hebt voldaan
    • Let op! Je garantietermijn van je bestelling gaat 1 maand na je beloofde leverweek in. (All-in-House uitgezonderd)
  • Wat zijn de verzendkosten?

    Bestel je voor € 100,- of meer bij Sfeer.nl? Dan bezorgen we je aankoop gratis bij je thuis, zowel in Nederland als in België. Voor bestellingen onder de € 100,- vragen we een bijdrage van € 7,95 aan verzendkosten.
  • Kan ik ook bestellen als ik op de waddeneilanden woon?

    Jazeker, wij leveren graag op de Waddeneilanden! We leveren ook daar, dus je kunt gerust je favoriete meubels bij ons bestellen. Het enige kleine verschil is dat de levertijd ietsje langer kan zijn, omdat we een speciale koerier kunnen inschakelen om jouw bestelling op het eiland te krijgen.

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Meer weten? Bekijk onze cookieverklaring voor meer uitleg.